Wyzwanie dla przedsiębiorcy: zarządzanie czasem.
Problem – zarządzanie czasem.
Prawdopodobnie największym wyzwaniem, przed jakim stają przedsiębiorcy, jest zarządzanie czasem. Musisz dużo pracować wielozadaniowo, co sprawia, że masz mało czasu lub nie masz go wcale na najważniejsze zadania. Niewątpliwie, gdybyś miał więcej czasu, Twoja lista osiągnięć mogłaby być dłuższa.
Rozwiązanie – zarządzanie czasem.
Tak jak pieniądze, czas nie rośnie na drzewach. Musisz zarządzać swoim czasem tak mądrze, jak to tylko możliwe. W końcu czas to pieniądz!
Oto kilka wskazówek i sugestii, które pomogą Ci poradzić sobie z tym przedsiębiorczym problemem.
- Stwórz listę celów, zaczynając od tych długoterminowych, a kończąc na najbardziej konkretnych, codziennych zadaniach. W ten sposób będziesz musiał wykonywać tylko codzienne zadania, aby osiągnąć swoje długoterminowe cele.
- Deleguj lub wyeliminuj zadania, które nie pasują do Twoich celów.
- Deleguj zadania, które nie muszą być wykonywane przez Ciebie.
- Wysyłaj dokumenty kilkoma kliknięciami za pośrednictwem aplikacji:
a. zrezygnuj z papieru i skończ z gromadzącą się papierkową robotą;
b. koniec z ręcznym wprowadzaniem danych, bez przydzielania zadań;
c. unikaj wielokrotnych wizyt u księgowego;
d. łatwe monitorowanie klientów.