Online kupisz, online zwrócisz, online zareklamujesz
Temu nie da się zaprzeczyć: siedzenie w wygodnym fotelu, z herbatą w ręce, zamawianie ulubionych towarów pod same drzwi mieszkania, przy płatności bezgotówkowej i przy zachowaniu reżimu sanitarnego – wszystko to brzmi świetnie. A takie właśnie są zakupy online. Ale, ale… to do chwili, w której wszystko idzie bezproblemowo. A co, jeśli nagle na naszej drodze pojawia się przeszkoda? Nie trać rezonu i wiary w moc zakupów przez Internet!
Choć w tym przypadku nie masz możliwości zawrócenia do sklepu i udania się do działu obsługi klienta, masz możliwość skontaktowania się z takim działem. Jak? Jak chcesz, choć najlepiej online – tak, jak robisz zakupy. Online załatwisz takie sprawy jak błędy w rachunku, błędy w płatnościach, produkty pomyłkowe czy przeterminowane. Możesz nawet poprosić o radę dotyczącą potencjalnego zakupu czy też prześledzić drogę swojego zamówienia. Brzmi jak bajka? A jednak jest prawdą. Więc następnym razem, dźwigając kilogramy w podręcznych torbach, jakie wybierzesz zakupy? Online – to przecież oczywiste.